10 günü geçmediği sürece müdahale etmemenizi tavsiye ederim. Bağırsakları daha yeni gelişiyor bu tarz gecikmeler normal. Huzursuzluğu yoksa ve kakasını yaptığında kıvamı normalse sıkıntı yok, bekleyin kendisi yapsın. Benim oğlum da öyleydi ta ki ek gıdaya başlayana kadar. Ek gıdaya başladıktan sonra günlük kaka yapmaya başladı. Öncesinde 1 haftada hatta 10 günde bir yapardı kakasını ve hiç müdahale etmedim.