yesim42 ? Uzun süre öksürük var bebeğimde ne yaptıysam geçmedi. En son gittiğim doktor antibiyotik vermemişti bir önceki vermişti ama kullanmamıştım. Kullanmaya başlasam mı bilmiyorum öksürükte antibiyotik kullanıp fayda gören var mı
Woody yesim42 su an çoğu çocukta oksuruk var Enfeksiyon yoksa bosa kullanmayın Alerjik vs olabilir. Malesef geçmiyor Balgam varsa bisolnatur bitkisel ve iyi geliyor Buhar makineniz yoksa edinin. Icine kekik yagı da damlatiyorum ben. Nebulizator arastirabilirsiniz.
Haffuse Bol bol serumfizyolojik yapmai tavsiye ederim… Su an tum bebekler, cocukkarda ayni salgin var… Balgami vardir muhtemelen, bol bol serimfizyolojikle, kizimin balgami söküldü,
BebekC Eğer öksürüğün sebebi ciğerlerindeki enfeksiyon ise o zaman antibiyotik geçirir ama farklı bir sebepse antibiyotik işe yaramaz tam tersi bağırsak florasını bozar. Doktor öksürüğün sebebini söylemedi mi? Göğsünde hırıltı filan var mı? Benim oğlum da bildiğin balgamlı öksürüyor ve burnu tıkalı ama heniz ilaç başlamadık. Serum fizyolojikle burnunu temizleyerek düzelmesini bekliyorum. (Tabi doktorumuzun tavsiyesiyle. Ateşi çıkarsa, nefes alışverişi hırıltılanırsa o zaman getir dedi)
yesim42 BebekC biraz hırıltı var evet çocuk doktoru bir süre gerek yok dedi geçmezse başlayalım dedi ama bir türlü geçmiyor öksürük t sadece azalıyor