Lina2022 doktoruma panikle mesaj atmıştım sizin gibi alarm kurmayı bırakmıstım nasılsa uyanır diye uyanmadı ben bi panik kendime saydırmalar vicdan azabı 🙈 sonra doktorumuz uyandırma artık o kendi uyanır normal demişti 3 bucuk aylıgız atak dönemi dısında hala uzun uyku yapar çok severim o uzun uykuları🫣😅