Dilaraalin 5 aylık bebeğimin balgamlı öksürüğü var doktor hava Makinesi kullan demişti ama hangi ilacı kullanacağımı söylemedi bende telastan sormadım. Hangi ilacı koyacağım içine acaba 🤦
AyazMerve Dilaraalin Reçeteye yazmış olması lazım ama 🤔Eğer çok hasta değilse toparlanmasına yardımcı olacak şekilde hava yollarını açmak için kullanın dediyse serum kullanıyoruz biz sadece ilaçsız
Betulll53 Dilaraalin ventolin al canım yarısını dök ama içine üstüne de 2 cc izotonik bebeğin ağzına yapıştırma havayı uzaktan tut
Selin1234 Dilaraalin serum fizyolojik ve ventolin kullan canım 3ml serum fizyolojik 1 tanede de ventolin karıştırıp ver eğer reçeteye yapmadıysa
Elevka_96 Dilaraalin doktor burnunu temizleyemekte zorlanırsanız diye nemlendirici için serum fizyolojik olanı kastetmiş bi kaç dk serum suyu vereceksiniz yapabiliyorsunuz aspire edin biraz ağlar ama iyilikleri için.
Dilaraalin AyazMerve hayır recetelemedi eğer ki burun temizliğini yapamazsan hava Makinesi kullan dedi bende daha rahatlatsin diye makine kullanmak istedim hırıltılı olduğu için 😔 bende serum suyu bide ventolin koydum ama umarım bişey olmaz 🤦
Dilaraalin Selin1234 2ml koyuyodum bi de 3ml koyayim umarım fazla yoğunlaşmadan atlatırız ❤️🙏 çok teşekkür ederim ❤️
Dilaraalin Elevka_96 hepsini yapıyorum serum fizyolojikle temizliyorum aspiratörle çekiyorum sonra nazal damla verdi onu kullanıyorum sonra internetten falan araştırınca balgama iyi geliyormuş hava makinesi diye okudum o yuzden onu da denemek istedim 🤦