Haticerdogan siz yine 5,5 ay emzirmişsiniz. Kızım 4 aylık 2 haftadır sütüm kesildiği için sadece mamayla besleniyor artık.zaten ilk günden beri yetersiz olduğu için meme+mama şeklindeydi hatta yüzde doksan mamaydı çünkü biberona alıştığı için emmiyordu sağarak veriyordum. Çok sıkıntılı süreçler bunlar, her emzirme denemesinde veya sağımda moral bozuluyor. Çocuğunu 2 yaşına kadar cok cok cok emziren annelere çok imreniyorum biz yapamadık bunu. Ama eğer her şeye rağmen olmuyorsa da yapacak bir şey yok tabii ki mama içecek, hatta biz 4. Aya yeni girdik ve ek gıdaya başladık madem anne sütü içemiyor o zaman onun yiyebileceği şeyleri şimdiden doyumluk olarak yedirmek gerekiyor dedi dr. Sizin bebeğiniz 5,5 aylık ise dr danışarak ek gıdaya başlayabilirsiniz böylelikle tek seçenek de biberonla mama olmamış olur