İzin vermeyin, ben oturtmuyorum sen kendi çocuğunu oturt çok biliyorsan diyin. Ay çok sinirleniyorum böyle seylere ya. Yengeniz prof. Çocuk doktoru falan mı ? Bir doktora gidip deseniz ki yengem 40 günlük bebek oturur diyor deseniz adamlar güler yengen kim der. İzin vermeyin sakın bebeğin omuriliği çok önemli oturamaz. Zarar verirsiniz omuriliğine bir daha asla izin vermeyin. Benim düzenli gittiğim doktorum 4 buçuk 5 ay bile gerek yok oturtma dedi bana ne oturması kızım dedi. Bebek hazır değil ısrarla oturtmaya cqlisiyor bizim milletimiz dedi. 6 aylık olunca oturtmaya basliycaksin en fazla 2 hafta devrilir sonra oturur çünkü kemik gelişimi buna hazır olucak dedi. Gerçekten 6 ayına girdi oturttuk 4 gün falan sallandı sonra hemen oturmaya başladı kendisi çünkü doktorun dediği gibi omurilik kemik gelişimi herşeyi oturmaya hazırdı. 40 günlük bebek daha kendine sahip çıkamıyor koluna alsan geri doğru düşer belini dogrulamiyor adam ne oturtmasi