tahira05 hayır sadece kullandığımız mamanın içine doktorumuz reflüsu olduğu için bebelac reflü maması verdi oda sanırım kilo aldırıyor birde çok sık aralıklarla yediriyorum saniye bile kaçırmam belki bundan da ola bilir birde yemesene ısrarla yediririm hemen pes etmem gerekirse evin içini tavaf ederim kucağıma alırım yediririm yemiyor istemiyor diye bırakmam