Gllsh Panik yapmayin. Benim bebegim tadimlara 8 aylikken basladi. Ek gida almaya da 9aylikken. Suan 10 ayligiz. Asla ek gida almak istemedi. Anne sutu Alan bir bebekti. Bu sebeple bol bol emzirin ya da Mama takviyesi verin. Ek gida almasi icin zorlamayin. Hassas bir donemde bebeginiz suan.. aceleci davranmayin… farkli yontemler deneyin sutunuzu (mamasini) kasikla vermek, siringa ile vermek vb… muhakkak birini kabul edecektir. Siz panik yaparsaniz, bu durum bebeginize aktariliyor.. Bu durumu bebeginizde hissediyor ve daha da Panik oluyor. Gecici bir surec oldugunu unutmayin….