2.5 yaşında oğlum var geçen hafta üst üste rüyamda emzirdigimi gördüm kucucik bir bebekti benim bebeğimmiş kıza benzetiyordum her neyse bugün adet günüm ama ben hep 2 3 gün erken olurum telefondaki uygulamaya göre öncesinden çok asabi sinirli olurum tatli çikolata krizi olur karin ağrısı bel ağrısı zirvede olur ama tık yok hem 2. Çocuğu istiyorum hem erken diyorum taşınma işimiz var eşimin Suriye görevi aciklancaz bir kaç güne bir yandna hamileysem diye içim kıpır kıpır vir yandan da korkuyorum bugün test yapsam çıkar demi oğlumu regla 3 gün kala test yaptım öyle öğrenmiştim 🥰