Btekin Selamün aleyküm kızlar bebegimin dis etinde beyazlık lar oluştu 2 gündür yaşayan veya bilgisi olan varmı ? https://www.hizliresim.com/se1k7lr][/url]
Vera1810 Btekin benım 4 aylık kızımında boyle kenarları neden boyle bende bilmiyorum dr a gidemedik daha
Metig_63 Btekin diş canım onlar diş ilk önce dişler alttan yerleşiyor daha sonra çıkarıyorlar benim oğlumda bu şekilde doktora götürdüm dişin olduğunu söyledi
nilesea Btekin dişe çok benzemiyor, dişte üst kısımda oluyor bu beyazlıklar sizinki yanda, ki diş için erken zaten, bir doktora görünün isterseniz.
Btekin Metig_63 aaa gerçekten mi şu an rahatladım ama erken değilmi yada şimdi boyle şeyler çıkıyor daha sonra mı dış çıkıyor yani
Btekin Metig_63 Bu dis gibi beyazlık lar zaten vardı ama kenarda daha beyaz çizgiler oluştu onları diyorsunuz değil mi
Metig_63 Btekin yok bebekten bebeğe değişiyor çok daha erken çıkaran oluyor evet ilk önce diş etleri şişiyor garip garip sonrada dişler çıkıyor 🙄benim oğlum mahvoldu ama inşallah kolay geçer sizinki 🤲🌸
Btekin Barany evet işte dis gibi beyazlık lar oldu bitti var ama sağ taraf kızardı ve o diş gibi olan beyazlıklarin kenarında daha beyaz çizgiler oluştu
Beraninannesii Btekin Benim oğlum 5 aylık üst 2 köpek dişi alt 2 köpek dişi bu şekilde doktora götürdüm nadirende olsa bu dişler çıkabilir dedi ama geri çekilebilir de bunlar diş belirtisi dedi.🤷🏻♀️