Merhaba arkadaşlar aranızda evinde Vestel flora doğa serisi klima kullanan varmı dün aldıkta klima kendisini Wi-Fi olarak bağladık ama evin aklı uygulamasından telefonlarda bağlantı kuramadık servisi aradım servisin dediği şu eğer teknik birşeyse ücret alınmaz dediler ama sizden kaynaklı ise ücret alınır daha dün taktık bizden kaynaklı ne olacak anlayamadım 😀aranızda bu klimayı alıp böyle acayip birşey yaşayan varmı