hilalinannesiiii ne kadar gecikti ki adetin? Kendini kötü hissedeceğin bir durum yok şartlar uymamıştır olmamıştır. Daha çok küçük bebiş benimde 8 aylık kızım var o kadar zor ki çıldırıyorum. Tek büyütüyorum eşimde hep çalışıyor gece gündüz çok sinirleniyorum bazen sonra kendi kendime kızıyorum üzülüyorum sinirlendiğim için. Ama annelik çok zor gerçekten. Hakkında hayırlısı olsun inşallah. Eğer bir destekçin varsa zor olmaz. Geceleri özellikle