Turkan_agaliyeva01 salam can olur usaqlarda bezen menimde qizim gah yaxsi yeyir gah yemir 6,5 ayliqdi, onlarda bizi kimi istahsiz ola bilirler bezen, amma misal menim qizim istahsiz olanda esas bogaz qizartisinan olur ve biliremki nasazlayib pediatrimiza gotururem. Eyer cox narahatdisa hekime goture bilersiz, iciniz rahat olsun diyene🌸