Betlygt Merhabalar 3 aylık bebeğim var emziriyorum acil bir şekilde hamilelikten kalan kilolarımdan kurtulmak istiyorum sizler nasıl kurtuldunuz lütfen fikir verin🤦🏼♀️
AliKuzey12 Betlygt bu saatte gerçekten bu mu aklına geldi bacım ya 😂 ben anca oglanı uyuttum uyumaya kaçıyorum size bol sans
pofudukyanak Betlygt bir diyetisyen desteği alabilirsiniz. Ben emziren anne diyeti yapıyorum. Hamileliğimde 8 kilo almıştım. Bebeğim 4 aylık şu an. 12 kilo verdim. Ama ben normalde de kiloluyum. Siz zayıfsanız belki daha zor gidiyordur. Büyük rakamlar hızlı gidiyor ya baştan.
pofudukyanak Betlygt babysharkkk foto paylaşmayı unuttum ama şöyle bir şey var liste kişiye özeldir. Ben kilolu olduğum için benim bünyenin ihtiyacı olan kalori ile sizinki bir olmayabilir
Annevebebek34 Ayy aynı dert bendede var ayın 2sinde randevu aldım dahiliyede kan değerlerime falan baktırıp diyetisyene gideceğim kendim diyete girip güzel kilo verebilecek bünyem var ama sütüm gidiyor bu seferde tek çözümü çok su içmekte buldum valla bacım