Kızım 7 aylık hasta baya üşütmüş öksürük balgam hırıltı ateş hepsi var ve hiç birşey yemiyor asla yemiyor çıldırıcam bu saat oldu bir damla yesin diye bekliyorum 6 saatte bir sadece 30 cc mama içiyor çorba vs de yapıyorum istemiyor her ikisindede ağzını kilitliyor dört gündür böyleyiz ilaçları kullanıyoruz yemediği için aç vermek zorunda kalıyorum yapmam gereken birşey varsa söyleyin lütfen 😔