Eliiifkaya_ benim hastanelik olacak kadar oldu kaşıntım. Tüm vücudum kabardı. Bebeğim 1 aylık 8 günlük hala daha kaşıntım var ama en azından çıldırtacak kadar değil. Yazılan antibiyotik ilacın yan etkisi oldu üzerine uykusuzluk ve stres gelince de iyileşmem uzun sürdü. Emziren olduğun için her ilacı kullanamıyorsun ama istersen kullandığım ilaçları sana yazayım bi doktoruna danış o şekilde kullan.