Hanımlr merhaba bebeği saçlı doğan annelerimize bi sorum olacak… şuan 3 ay 17 günlğk bebeğim ve saçları aşırı dökülüyor konak da var kafasında… acaba sizler bebişlerin saçlarını ilk nezmn kestiniz? Elleri sürekli agzında oldugu için her seferinde ister istemez dökülen saçlarıda ağzına giriyor🤦🏻♀️🤦🏻♀️