Kızlar bebeğim 27 günlük doktorumuz d vitamini için deca-tabs verdi. Günde 5 damla normalde ama ben az önce verirken pompaya biraz fazla aldım. Ağladığı için de direkt yuttu internet de fazla verilince zararlarını okudum. Tek seferde böyle bir şey mümkün mü? Başına gelen var mı ilk defa oluyor, korktum biraz açıkçası