Bebeğim 1 yaşında kabızlığı 10 gündür geçmiyor. Bir kaç defa fitil kullandım
Afedersiniz küçük bir kaç tane top gibi çıkarıyor
Bunun dışında kayısı hoşafı kaç kere yedirdim
Ama geçmiyor. Duşta karnını ovalıyorum
Az su tüketmeye başladı sizce ondandır mı ?
Bide başka neler yapa bilirim ? Ne yedirmem gerekiyor.