KubraP Kizlar aranizda ayni durumu yasayan var mi? Doktoronuz nediyor? Bebegim sadece anne sutuyle besleniyor diyebilirim ufak tefek kacamak mamalari saymazsak
LaleTtugcelale KubraP benim beneğimde 2 buçuk aylık 6 kilo nolcak ki normal dedi doktoru anlamadım zayıf mı demek istediniz
miraculous_22 KubraP 2 aylık kontrolüne gittiğimizde bebeğim 6 kg 200 gramdı zaten bebeğim 3790 gram doğmuştu gayet normal demişti kilosına doktorumuz
angelka KubraP 2 ay 20 günlük 6.750 suan sadece anne sutu aliyor bunun icin istedigi kadar kilolu olsun, anne sutu aldigi icin obezite riski yok doktorum boyle soyluyor
Damlatugce KubraP kız sakamisiniz 20 aylık kızım 10.500 kg bebekler zaten belirli bir aya kadar 500-1 kg aralığında alır sonrası 300-500 gram arası olur yani normal doğum kg geçmiş daha ne olsun 😂
KaptanMarvel KubraP Sadece anne sütü olduğunda problem yok demişti doktorum benim oğlum 40 kontrolünde 5,850 çıkmıştı
first-name-momyy KubraP benimki 6 buçuk kiloydu o zamanlar doğum kilosu iyiyse ve anne sütü alıyorsa normal maşallah 🧿
erzey Mama verme canım,sütün fazlasıyla yarıyor maşallah.Sadece anne sütü alan bebeğin obezite riski olmaz
Gunes789 KubraP 1ay 21günlükken 5.5kiloydu doktorm maşallah gelişimi iyi dedi. Mama yemiyorsa sıkıntı yok korkmayn bence
acimavi KubraP kızım kaç kiloydu hatırlamıyorum ama 6 değilse bile 6 ya yakındır o aylarda. Mama kaçamaklarına hiç gerek yok, sütünüz yeterince yarıyor ve doyuruyor bebeğinizi. Sadece anne sütü alan bebeklerde kilo fazlalığının bir tehlikesi yok