pofudukyanak benim oğlan sürekli emiyor ve doğduğundan beri böyle bir de ablamın çocukları falan da böyleydi bilmiyorum ki canım sütten mi normal mi kontrollerde korkulacak birşey yok sadece anne sütü ile besleniyorsa atar bu kiloyu diyorlar ablamın çocukları da normale döndü hep dişten sonra bekliyoruz artık. Bebek huysuzluk etmiyorsa kakası çişi normalse doyuyordu🤲🏼
basaksahinx evet evet fazla ama sadece anne sütü alıyor ve iştahlı doktor korkma dedi bu ay ne olacak bakalm 20aralıkta kontrol var
Dilruba_1 teşekkür ederim 🤣🤣🤣