2 yaşında kızım bugüne kadar pek pişik olmadı. Ufak tefek kızarıklar çok minikken olabiliyordu. Fakat nasıl neden olduysa dün pişik oldu. İlk defa böyle pişik gördüm kızımda. Sabah altını bir açtım kıpkırmızı. Acıyor deyip ağlıyordu. Pişik kremi sürdüm akşama kadar hep. Bir değişiklik pek olmadı. Hafif acısını alıyordu o kadar. Sonra aklıma kantoron yağı geldi. Annem her yıl kantaron çiçeği toplar ve yağını yapar kendisi. Evimizde olmazsa olmazımız. Bir kere sürmemle rengi acısı değişti pişiğin. Yaşadığım bu deneyimi paylaşmak istedim. Bir çok kez de burada yazıldı zaten ama ben de sonucuyla birlikte anlatmak istedim. Her ne derdiniz varsa çözüm kantaron yağı 🥰