kızlar bugün ücretli iznim bitti.ücretsizi kullüanüacaktım 6 ay ama banka promosyonu verilicek diye bir gelişme olcüağı söylendi ocağa kadar.ücretsiz izindekilerde üalüabilir mi alınmaz yazıyor nette yada anlaşmaya bağlı yazıyor işe başlasam mı bilemedim var mı bir bilgisi olan?