Sude00 Merhaba Hanımlar bebeğim 18 günlük göbek bağı 10 Günlükken düştü bugün hafif kanama vardı olabilirmi normalmi?
Gozdedgn Sude00 doktora goturun genelde k vitamininden oluyor bizim doktorumuz k vitamini asisi yapti ve krem verdi bi gunde hemen gecti
Linaypel Sude00 merhaba bizdede olmuştu doktor çağırdı ve K vitamini aşısını doğumda yaptıklarını ama tekrar olması gerektiğini söyledi aşı vurunca geçti.