UmmuAbdullah Oğlum 5 aylık, 6ncı ayımıza yaklaşıyoruz. Süt alerjisi olup ek gıda döneminde diyet uygulayanlar kimler neler yedi ilk zamanlar.
Duyulurum UmmuAbdullah sebze meyve tadimlari yaptırdım ilk başta sonra yulaf irmik falan ekledim tariflerine çorbalar muhallebiler falan yaptım. Gerçekten yoğurt peynir yumurta olmadan zor olmuştu. yaptıkça bulunuyor bir şeyler. Zaten uzun bir dönem tadımla geçiyor. Bu arada oğlumun doktoru alerji sebebiyle 6 ay tam dolduktan sonra başlamamı önermişti
Damlatugce UmmuAbdullah süt alerjisi olan çocuk mutlaka çapraz reaksiyonda ki besinlere de dikkat etmeli yani hayvansal gıdaları deneyerek gideceksiniz mutlaka 3 gün kuralı yapicaksiniz süt ve süt ürünleri geçen herşeye bir damla dahi olsa tüketmeyecek ben bir yaşına kadar sebze meyve verdim şuan 20 aylık süt alerjisi bitti normal süt icebiliyor siz dikkat etmelisiniz ki en az zamanda bitsin
expectopatronum UmmuAbdullah önce sebze meyve tadımları yaptık 1 ay kadar. Sonra karıştırıp çorba şeklinde falan vermeye başladım. Meyveleri yulaf lapası yaparak ya da irmikle muhallebi şeklinde birlikte verdim. Yumurtasız sütsüz pankek mücver falan yapıyorum. Zor oluyo her gün yapacak bişey bulmak ama zaten benimki ne yaparsam yapayım yemiyo. 😬
Duyulurum Nisanida ben emziriyordum diyet yaptım mama hiç vermedim. Alerji tam olarak 13 aylıkken geçmişti sanırım. Ama hala bir şeylere alerjisi çıkıyor 27 aylık ve dün tarçınlı ıhlamur içince ağız kenarı tepki verdi. Ek gıdaya baslayinca da havuç ve ıspanak alerjisi çıkmıştı.