mrvelfada Sizde de oluyor mu ben üzülüp kırıldığımda kalbimde bi batma oluyor ağrı hissediyorum. 😔 Kırık kalp sendromu olarak geçiyormuş tıpta.
anneyimben- mrvelfada yaa kıyamam evet bendede çok üzüldüğümde içerlendiğimde oluyor, üzülmeyin o kadar💔
mrvelfada anneyimben- Çok duygusalım ve hemen kalbime vuruyor😔 Ben insanları kırmaya haya ediyorum ama insanlar çok kolay kırıyorlar
anneyimben- mrvelfada Bende öyleyim çok hassasız çünkü. Ama şöyle de bir söz var ‘dünya hassas kalpliler için cehennemdir’
mrvelfada 1anne2cicek Ben de oluyor sırtımdan boynuna doğru bi ağrı ve sol kolumda uyuşukluk.. Çok üzücü keşke kimse kırmasa bizim gibi hassas insanları..
mrvelfada anneyimben- Malesef öyle.. Bazen gerçekten ölmek istediğim oluyor.. Zaten çok uzun yaşayacağımı düşünmüyorumda