İyi geceler herkese kızım 3 yaşında yaklaşık 3 haftadır afedersiniz balgamlı öksürüğü var ne kullandıysam geçirmedi doktora götürdüm o da öksürük şurubu burun spreyi ve alerji şurubu verdi bi ara azaldı gibi oldu ama asla geçmiyo geceleri daha çok artıyo her türlü öneriye açığım şimdiden teşekküre ederim