Almiram347 Merhaba kızlar dört ay önce sezeryan oldum ara sıra sezeryan yerinde içten tarafta yanma sızı ve hafif sancı şeklinde ağrılarım oluyo sizde de oluyor mu normal mi bu?
Prensesannesi2022 Almiram347 benimde 4 ay 7gun oldu ama çok şükür hiç bir şey yok izi bile belli belirsiz 🤲
_bahar_ Almiram347 2 sene oldu hala gaz sikisma falan olunca sancir yada usutunce sanjrjm ömür boyu geçmeyecek
Asya2880 Almiram347 bende tam 4 ay 4 gün usutmekten oluyo havalar soğudu ya bu son 3 gündür sancı gbi ağrılar oluyodu sıcak tuttum geçti çok şükür
Xxeyna Benim de sezaryen olalı 4 ay oldu aynı şeyler bende de var. Yara yerinde iltihaplanma gibi bir durum olmadıkça sorun olmaz demişti doktor
Almiram347 Bebeğim pek durmuyor sürekli kucağımda uzun süre emiyo bazen o bile sezeryan yerime baskı yapiyo ve bu sebeble agriyo filan umarım geçer bazen kendimi yarım insan gibi hissediyorum bu psikolojiyi atlatamadim moralim çok bozuluyo
alisinannesi63 Soğuk alınca öylr olur. Bende de oluyor. Yün korse aldım öyle sıkan bişey değil sadece beli sarıyor sıcak tutsun diye. Sizde belinize soğuk geçirmeyen bişey bağlayın geçer bide arada sıcak su torbası koyun