Ozlem_Ipek biz de hırıltı, yavaş kilo alımı, beslenme esnasında başını geri çekiyordu, kıvranıp duruyordu, uykuda ağlıyordu ve uyanıkken sürekli huzursuzdu bazen 8 9 saat uyumadığı oluyordu ve o süre zarfında hep ağlıyordu dik tutarak evin içinde geziyorduk onun dışında asla susmuyordu