Bikahvee ikizminikler sizede çok geçmiş olsun bizede aynı kremleri verdi birde anestol krem verdi.Yumuşak yapması için şurup verdi birde..
Bikahvee ikizminikler sizede çok geçmiş olsun bizede aynı kremleri verdi birde anestol krem verdi.Yumuşak yapması için şurup verdi birde..
ikizminikler Bikahvee tam beş gün geçmiş zor sürdüm kremleri canı çok yanıyor korkuyor ama hala ağlayarak yapıyor bi daha götürcem çocuk doktoruydu bizimki evet cerrahiye götürürüm şimdi
Bikahvee ikizminikler siz hangi bölüme götürdünüz?çocuk cerrahisi daha iyi ilgilendi bizimle malesef çocuk doktorunun verdiği krem iyi gelmedi.
Leyla13 Bikahvee merhaba geçmiş olsun . Biz çatlak olduğunda lansinohun göğüs ucu çatlak için kremi var onunla geçirdik kullandığınız krem varsa beraber karıştırıp sürebilirsiniz bize çok iyi geldi
Rumeysaden Bikahvee bebeğim 1 aylıkken olmuştu krem kullandık geçti cok şükür çok zor Allah yardımcınız olsun çabuk geçti krem kullaninca
Gulsumkandalli1 Bikahvee merhaba çok geçmiş olsun benim kızımda 5 aylıkken başımıza gelmişti doktorumuz anestol ve dextrocin kremi avucumda karma yapıp makatına sürmemi söylemişti bir kaç güne geçti çok şükür