Aylakiz0-6 Benim bebeğimde bir ara buna benzer davranıyordu. Ben annesiyim, bana düşkün olması gerekmez mi derdim hep. Ta ki 9. Ayda değişene kadar😃 Şimdi sürekli beni istiyor, eşimle bile vakit geçirmek istemiyor, odadan çıkınca babasını bırakıp benim peşimden geliyor. Sürekli benim kucağımda durmak istiyor. Çok zor ve yorucu bir durum. 1,5 aydır bu şekilde. Aşırı bağlandı. Sanırım büyüdükçe daha farkına varıyorlar ve o şekilde bağlanıyorlar. Ekstra yaptığım bir şey olmadı çünkü.