Nesli92 benim bebeğim daha 40 günlükken sadece calpol verilmişti. Eve yollandı. Normalde 0-3 ay bebeklerin tedavisi hastanede yapılmalıymış. (Ne olursa olsun)
Çok şükür ki sizinki 6 aylıkmış. Direkt 38,5tan 36lara düşmez. Yarım saatte yarım derece yavaş yavaş düşer. Ayrıca fitil çok etkili ilk şurup verseydiniz ya 6 saatte 1. Düşmüyorsa 4 saatte 1 deneye deneye. Evham yapmayın inşaAllah geçecek. Kompres de 5 sn kuralı var. 5 sn tutun, kaldırın vücudunda başka bir bölgeye 5 sn koyun. Çok fazla bezi vücutta tutmak içe hapsediyormuş ateşi. Uzman bir dr söylüyordu. Çok geçmiş olsun. Allah şifa versin.