Dünya sağlık örgütünü falan bilmem de bizim Dr muz 6aydan önce kesinlikle ek gıda yok , bağırsak ve mideleri çok hassas dedi 6.ayda hazır hale gelir falan bisiler dedi . Bende 6dan 1 hafta önce yoğurtla başladım , çevredeki acayip insanlar 4.ayda ver yoks bişi yemez bu çocuk diye moral bozsa da ben vermedim . Ama birdaha bebiş Allah verirse 5.ayda başlıcam ek gıda ya