Selam kızlar. Kızım 3 aylık ama doğduğundan beri böyle gerçi şuan daha bi arttı sanki sürekli memede uyumak istiyor. Memede uyuyor sonra yerine koyayım diyorum daha ayağa kalkayım hemen açıyor gözleri. Gündüz bazen sadece memede uyuduğu için inanın tuvalate bile gidemiyorum tek başımayım çok zorlanıyorum. Başka nasıl uyutucam bilmiyorum ayakta falan sallanmayı da sevmiyor çok ağlıyo. Tamam emzireyim memede uyusun ama benim de evimin işleri var valla bazen ne yapacağımı şaşırıyorum siz bebişleri nasıl uyutuyorsunuz.? Bu arada salıncaktır beşiktir onlarda da durmuyor. Bizim gibi memede yaşayan var mı 😂