Tuceeee Şarjli Süpürgesini alıcam.Dyson düşünmüştüm ama gereksiz pahalımı? Malzemesi pahalı ise sorun yaşarım diye düşündüm.Bu marka iyi diyorlar varmı kullanan?
Elifmoms Tuceeee benim arkadaşımda var özellik olarak detayını bilmiyorum ama hem evinde hem karavanında kullanıyor çok iyi çekim gücü kendi de baya memnundu uzun zamandır kullanıyor
tamiris Tuceeee Merhaba, karcher süpürgesi aldınız mı? Memnun musunuz? Ben de bu markayı düşünüyordum