Aselduru88 29 aylık bir kızım var.2 gün önce pedagogla görüştüm.Her istediğini yapmışsınız istediği olmadığında bu şekilde tepki veriyor.Görmezden gelin sabretmiyorsunuz başka bir odaya geçin çocuğunuz ağlasın bu ağlamanın istediğini yaptırma ağlaması olduğundan eminseniz dikkatini dağıtmaya çalışın dedi.Kızımda öfke nöbetleride vardı.Kardeşi oldu üstüne 1 ay boyunca hergün hastaneye gitmek zorunda kaldık ve psikolojisi bozuldu kızımın.Bize ilaç başladı sakinleşsin diye.ama bana 2 ve 3 yaş aralığında bunları yaşıyorlar normal aslında ama kızınız artık kendine zarar vermeye başlamış onun için ilaç başladım dedi.Ki benim kızım beni ısırıp saçımı falan çekiyordu bildiğiniz öfke nöbetler geçiriyordu
.