merhabalar anneler yine ben. Daha öncede çıldırmış diye post acmistim hadi onlara alıştık artık sendrom diyox yatana kadar inat ağlama mizmizlik iştah yok artık tamm bunlar da yahu bu geceleri noluyo ya ağlama uykusunda sonnra bı uyaniyo 3 4 saat uyanık kaliyo daliyo sonra iki saat sonra güne başlıyoz. Bari gece uyusa diğerini bı şekilde idare ediyoz artık da yorgunluk dan uyku istiyo bünye artık. Nolur biri desin ben yaşadım şu zamnda geçti felan noluerr yardım 🤲