GizemElf ben kare değil yuvarlağını kullandım içerisinde hem kare yem normal viledası vardı inan 3 sene kullandım snra kırıldı sap felan bulamadık atmak zorunda kaldım farklı bsy alınca kıymetini anladım cidden cok fark oluyor bezi zaten çok iyi bide sap olarak felan kalıtesi iyiydi kareyı fayanslara kullanıyorudm genelde ürünü baya tanıtım 🤣