Bebeklerimiz aynı gün doğmuş. Benimki de geçen hafta öyleydi. Sabaha kadar defalarca kalkıyor ve sürekli emmek istiyordu,ağlıyor,uykuya direniyordu. 3 gecedir gece uykusuna yatmadan önce emzirdikten sonra mama veriyorum takviye çok şükür diyeyim ikimiz de rahatladık.