Arkadaşlar 2-3 kere kullandığım buharlı pişiricimi satıyorum kutulu 1.750
eda-ela merhaba, sattınız mı ? Çok uzun zaman olmuş

eda-ela etiket için hangi şehir olduğunu yazar mısınız 🌻
Ah pardon tabi Adana