Kızlar bebeğim 4 aylık. 4100 gram doğdu. Hep anne sütü ile beslendi ama geçen ay 200 bu ay 100 gram aldı sadece. Şu an 6500 ama o 2 kiloyu ilk 2 ay aldı yani. Doktor ek gıdaya ve mamaya başla dedi. Hipp ve Aptamil denedim. Ağlıyor asla kabul etmiyor. Havuç ile başladım ona da ağlayıp öğürüyor. Ne yapmalıyım? :(