Merhaba hanımlar, bebeğim 42 günlük, bugün 4 gün olacak kakasini yapmadı. Öyle bir zorlanma durumu yok, altttan usten gaz çıkarıyor. Ama kakasini yapmadı. Masajda yaptım benim aklıma takılıyor diye ama yine yok. Normalde de doğduğundan beri 2 günde maksimum 3 günde yapıyor. Yaptiginda da taşacak kadar kakasini yapardı. Bu arada meme +Aptamil mama kullanıyoruz. Fikri olan başına gelen sevgili anneler yorum yaparsa memnun olurım 🙏🏻🫶