Elifsahann offf yaşamayan bilmez anlamaz kesinlikle 3 aylık oğlum, bizde kolik bebeğiz ne damlalar işe yaradı ne spalar ne masajlar… ama çok şükür ki bizim 2- 2buçuk haftadır ne ağlamamız kaldı ne gazımız , ya geçiyor gerçekten 3 aydan sonra ya da biz bi farklı damlaya başladık o iyi geldi hiç anlayamadım. Bizim reflümüzde var her beslenmeden sonra kustuğu için hem gaza iyi gelecek hem kusmayı önleyecek diyerek bize maflor+ verdi ya o iyi geldi ya da 3 aydan sonra hafifliyor dedikleri gerçek oldu bi fikrim yok 🤷🏻♀️ Ama hiç bişey işe yaramazken titreşimli otomatik sallanan anakucağı bizi biraz olsun sakinleştiriyordu. Yıpranmanı o kadar iyi anlayabiliyorum ki aklımı oynatıcam sanıyordum. Mesela 2 haftadır hiç bi sorun yokken sadece bu akşam 1.5 saatlik bi kriz yaşadık, biraz dua açtım YouTube’dan (nebe süresi) bazen buzuki Orhan kolik bebek müziği açıyorum bakın oda çok etkili sahi şimdi geldi aklıma. Ağlarken duyması zor , ama müziği duymasını sağlarsanız enteresan bi şekilde sakinleştiriyor… umarım işinize yarar bişey olur… ama sakin kalmaya çalışıp geçeceğini unutmayın, ben asla geçmeyecek sanıyordum ama 2 haftadır geçtiğine hala inanamıyorum 🤭🌸