Merhabalar anneler kolik bir bebeğim var gazlı bir bebek damlalar kullanıyoruz yarım saat boyunca gaz çıkarttırıyoruz sürekli ve 3 günde 4 günde bir kakasını yapıyor sürekli doktorumuz kabızlık fitili verdi 4 gündür yapmıyordu ve fitili attık kakasını yaptı bu süre zarfında 90 ml mama yiyen bebek zar zor yemeye başladı ateşi yok gazı çıkıyor sürekli emzik aranıyor bu arada 34+5 de doğdu bebeğim. çok mama değiştirdik iyi gelmedi Bebelac Gold kullanıyoruz şuan ilk zamanlar iyi geldi ama 1 haftadır bu mamadan da şüphe ediyorum hangi mamalardan kullanıyorsunuz kabızlık ve gaz için hangisini önerirsiniz ve bebeğim neden sürekli böyle huzursuz tecrübeli anneler lütfen yardımcı olur musunuz