birbebetoannesiii Kızlar bebeğim 7 ay 12 günlük 3 gün önce rutin kontrol için hastaneye götürdüm doktor muane etti ve biraz üşütmüs boğazları da kızarmış dedi bu ilacı kullanan var mı aranızda hafif bir öksürüğü ve hapsirmasi vardı bunu verdi
aktifmaya birbebetoannesiii Antibiyotik yazmış doktor yazdıysa kullan genelde boğaz enfeksiyonu için verir doktorlar bide ateş varsa tabi
mrv94 birbebetoannesiii benimde oğlumda boğaz kızarması ve kulak enfeksiyonu vardı ateşle ağır geçirdi biraz doktor largopen yazdı ama bu mu emin değilim 2 gün kullandık ateş düşmeyince başka doktora götürdük largopen güzel ama değiştirelim dedi klamoks yazdı 10 gün içtik. İkisinin da yan etkisi olmadı. Sadece çocuğunuzun idrar ve kakası ilaç kokar bir de ilaçlardan dolayı pişik gibi olabilir ona dikkat edin
S_x_w birbebetoannesiii kullanmadım ama ateşi var mı bebeğinizin ? Antibiyotik yazmış çünkü..benim çocuklarımın dr u inatçı ateş olmadığı sürece yazmaz antibiyotik 🤷🏻♀️ bilemedim açıkçası dr unuzu siz tanırsınız boş yere ilaç yazanlardan değildir sanırım
birbebetoannesiii S_x_w ateşi yok zaten sadece arada öksürük vardı biz hasta diye değil normal gelişimi için götürmüştük hasta olduğunu öğrendik şansa valla kendi doktorumuz yoğundu başka doktora verdiler öyle yani anlicagin
mrv94 birbebetoannesiii ilaçlardan dolayı oluyo siz dikkat edin pişik gibi yakmasın. Çok geçmiş olsun