2prematureannesi iremyy 2 oğlum var büyüğü Yiğitefe küçüğü Semih Alperen Aren ismini duydum sonradan hoşuma gitti
iremyy cutiebun_ O görevden dönene kadar sıcak baktığım isimlerin listesini oluşturup ona sunacağım. Sonra birlikte beğendiğimizi birde küçük abiye sunarız. Vallahi içim şişti isim muhabbetinden bakalım ne diyecekler 🙈
Mizmizmyrtle iremyy oğlumun adı Ömer Atlas çok severek koydum bana kalsa sadece Atlas koyacaktım ama babası anlamlı bir ismi daha olsun istedi Ömer Atlas oldu 💙
mizmizpera ece_arel noyan başkomutan demek. Aslında oğlunuzun ve eşinizin ismine anlam bakımından uyumlu pamir de dünyanın çatısı demek.
iremyy cutiebun_ Gerçekten çok zor ya.. Hem kullanımı kolay, hem anlamlı, hem kulağa hoş gelen isim bulmak gerçekten zor. İsim dönemi işin en zor kısımlarından.
Seydasevdali iremyy benim oğlumun adı bora annem koydu çok beğeniyoruz söylerken ama eşim Koray bende Çağatay istemiştim üçünüde beğeniyorum 😂 sağlıcakla alın kucağınıza inşallah 🙏
cutiebun_ iremyy aynen ben vefa ismini çok seviyorum çok da koymak istedim ama eşime beğendirememiştim 🙈 hala kalbimde bir uktedir 😂 ama görkem i de içime sinerek koydum 😊