Bebeğim 2 yaşını doldurdu,3 hafta önce emzirmeye kestim hep memede uyuyordu,şimdi sabaha kadar dizimde kalmak istiyor yatağına koyduğum an sanki uyumamış gibi uyanıp agliyor, 3 haftadır ne ayak kaldi bende ne bel,yanıma alıp piş pış yapıyorum,nefesi kesilene kadar agliyor