Aysgl119 ben sezeryan oldum taburcu olunca doktor bana yazdı ve mutlaka kullanmam gerektiğini söyledi enfeksiyon kapmamam için ama ben bir tane bile içmedim antibiyotik hiç kullanmam yani ameliyat oldum yine kullanmadim geçen hastaneye gittim griptim seruma antibiyotik katmamiz gerekiyor dediler kessinlikle izin vermedim cnku bebekte ishal yapıyor ben emzirdigin için değil normalde kullanmiyorum çok karşıyım.