Heisenberg kesinlikle katılıyorum aynı problemi bende yaşadım yasıyorum bebeğim üç buçuk aylık 2 aylıkken bende gittiğim de korkuttular 2 gün ağladım çocuğuma yetmiyorum sütüm yaramıyor diye halbuki benim bebeğim daha çok boya gidiyor şuan 60 cm kendi özel doktoruma gittiğim de kilosu gayet iyi dedi sağlık ocağındaki hemşire kilosu sınır da mamaya başlayalım 1 hafta sonra da aynı olursa dedi direk bende o bir hafta da çok dikkat ettim yediğime içtiğime günlük yediklerimizden süt olmuyor maalesef helva yedim bol bol şimdi de hurma yiyorum bol su içiyorum gece emziriyorum gece beslenmesi daha önemliymiş hemde sütün daha çok olurmus