Miraay Bu hastalıkla çok yakın zaman önce bir mücadelemiz oldu.Yakininiz bu belirtisi mi bir KBB ye göstermeli söz konusu sağlıkla insan neden ciddiye almasın ki hemen evham yapmasın tabiki ama tedbir almaktan ne çıkar ? özellikle birşey varsa erkenden bilmek çok önemli. Biz hastalığı boyundaki bir sisligi fark edip onemsedik ve öyle ogrendik inanın bizde hiç ummuyorduk.sonra gece terlemeleri vucudun bir bolgesinde şiddetli kaşıntı , eklem agrisi bu belirtilerde lenfomadan suphelendirecek belirtiler
Lütfen ihmal etmesin yani yaşayan biri olarak söylüyorum.Kimse bilemez çünkü biz de yağ bezesi diye düşünmüştüm hastalığın ortasinda bulduk kendimizi bir anda.